Хто такий декоратор і за що відповідає ?

Ну от і пройшли свята! Якось зовсім непомітно розпочалася активна підготовка по оформленні весіль, дитячих свят на 2015 рік, що звичайно мене дуже радує.

Проте у даній статті я хочу поділитися з Вами основними як на мене правилами роботи як декоратора так і клієнта. Адже щоб створити ідеальне свято , ми повинні працювати тільки разом! Думаю з усім нижче викладеним погодяться усі мої друзі та колеги, що працюють в даній галузі ))

Я зовсім не претендує на авторство даної статті, її було написано іншим декоратором. На жаль автор мені невідомий я лише взяла її за основу та внесла свої уточнення.

Часто трапляється так, що почавши працювати з парою, ми в процесі визначення стилістики та оформлення весілля, стикаємося з такими завданнями, як знайти торт , перевірити кількість солодощів для фуршету, порадити ведучого.

Щоб не залишати наречену наодинці з купою проблем , ми з радістю радимо, рекомендуємо і допомагаємо.

Але все ж таки, що дійсно входить, а що не входить в обов’язки декоратора і його команди ?

Розповідаємо на власному прикладі :

Що входить:

– Рекомендації по майданчику ( розсадка гостей , оформлення, розподіл площадки на зони )

– Розробка концепції / стилістики весілля ( з урахуванням побажань пари, особливостей залу і формату заходу )

– Розробка та виготовлення усіх деталей оформлення (матеріали , конструкції , підбір кольорової гамми )

– Створення дрібної флористики ( букет нареченої, бутоньєрка , браслети подружкам і т.д.)

– Доставка букета нареченої з ранку в день весілля

– Створення основних флористичних композицій ( композиції на гостьові столи , квіткове оформлення арок , сходів і т.д.)

– Закупівля і виробництво необхідного декору ( пошиття текстилю ) , закупівля ваз, окремих елементів і т.д.

– Розробка і виготовлення поліграфії ( запрошення, картки розсадки гостей , меню, схема розсадки гостей)

– Виїзд на майданчик і доставка всього оформлення ( арки, ширми, вази, квіти , тканини і т.д.)

– Оформлення бенкетного залу, виїзної реєстрації та фотозони;

– Демонтаж всього оформлення в ніч після заходу

– Пакування квіткових композицій для передачі молодим або гостям

Послуги за бажанням:

– Підбір майданчика або поради по вибору відповідного бенкетного залу.

– Допомога в організаційних питаннях ( поради по бенкетному меню, по вибору солодощів для фуршету, таймінг дня і т.д.)

– Рекомендації по інших підрядниках ( фото , відео, солодощі, ведучі, стилісти )

Що не входить :

– Переробка аксесуарів, куплених або зроблених нареченою на свій розсуд.

Варіанти вирішення – перед покупкою або творчістю порадитися зі своїми декораторами . Ми, наприклад , із задоволенням даємо своїм нареченим майстер-класи та творимо деталі разом.

– Зустріч гостей і підрядників та їх інструктаж, де їм що ставити і що взагалі робити. Так, ми можемо це зробити, якщо розуміємо, що по – іншому ніяк. АЛЕ! Це забирає масу часу від нашої основної задачі – створення ідеального оформлення вашого дня .

Варіанти вирішення – найняти розпорядника / агентство .

– Перенесення та збирання бенкетних меблів своїми силами. Слід заздалегідь поінформувати ресторан про те, як повинні стояти столи, скільки стільців буде на реєстрацію , якого кольору повинен бути текстиль. Звичайно цим всім ми теж можемо зайнятися . АЛЕ!

Варіанти вирішення – передати відразу декораторам право спілкування з адміністратором ресторану по цих питаннях або найняти розпорядника / агентство .

Формат роботи у всіх фахівців різний, тому на першій зустрічі з’ясовуйте, які послуги вам можуть бути надані.
Сподіваюсь дана стаття стане корисною як для декораторів так і для наших найкращих наречених!!!

Бажаю усім успішного та творчого 2015 року!

66824499be6f47a111715e3c4c67875c